El regidor de Neteja, Héctor Díez, anima la ciutadania a continuar utilitzant aquest servei gratuït que permet gestionar la poda correctament i evitar la mala imatge de deixar-la al voltant dels contenidors als camins del Camp d’Elx
El servei de recollida ‘Porta a porta’ del nou servei de neteja ha tancat el seu primer any amb quasi un milió de quilos de restes de poda arreplegats i més de 10.000 avisos. Així ho ha indicat el regidor de l’àrea, Héctor Díez.
Es tracta d’un servei de proximitat que s’ha posat en marxa amb motiu de la posada en marxa del nou servei de neteja per part de la UTE Elx amb l’objectiu d’acabar amb la imatge de restes de poda abandonada pels camins del Camp d’Elx.
Cal recordar que aquest servei es pot sol·licitar mitjançant missatges de Whatsapp al telèfon d’incidències 680 363 774 que porten retolats els contenidors del Camp d’Elx i del nucli urbà. Aquest servei es presta de 6.00 a 13.30 hores.
El servei està dirigit a particulars i en cap cas s’arrepleguen troncs secs ni grans dimensions d’arbratge o palmera.
El regidor ha detallat que el servei compta amb un camió de caixa posterior oberta de 24 metres cúbics i està dotat de grua i pinces, així com d’una trituradora i contenidors. A més, es compta amb dos equips addicionals, un de matí i un altre de vesprada de dilluns a divendres, per a arreplegar les bosses abocades al voltant dels contenidors.
Díez anima la ciutadania a continuar utilitzant aquest servei gratuït “ja que permet gestionar la poda correctament, donar un nou servei a la ciutadania i, alhora, evitar la mala imatge de deixar la poda al voltant dels contenidors als camins del Camp d’Elx”.