L’alcalde d’Elx, Carlos González, acompanyat per la regidora de Festes, Mariola Galiana, i per membres de l’Equip de Govern, ha assistit al concurs de paelles de la parròquia de la Verge dels Desemparats, que s’ha celebrat als jardins de les pistes poliesportives del Pla, al costat de les piscines.
Aquest concurs, que ha comptat amb una dotzena de participants, és previ a les celebracions festives que tradicionalment es desenvolupen el segon cap de setmana de maig, i que en aquesta ocasió coincideixen amb els pròxims dies 11 a 14. En l’ampli programa de festes es contempla el dia 13 la tradicional paella solidària a benefici de Càritas per a unes 900 persones.
Així mateix, en aquesta mateixa jornada, el responsable de l’Executiu Municipal i la regidora de Participació Ciutadana, Puri Vives, entre altres membres de l’Equip de Govern, han assistit Als Palmerars a la tradicional celebració del 1r de Maig, organitzada per l’Associació de Veïns que, segons ha explicat el seu vicepresident, Isidro Fernández, ha comptat amb la participació d’unes 400 persones.
El barri ha viscut un dia de convivència en tots els seus carrers i places amb concurs de paelles, en el marc d’un programa festiu que ha comptat amb activitats esportives, campionats de “chinchón” i de dòmino, a més de revetles i batucades.