Continua el Festival de Cinema Independent d’Elx (FICIE) als Cines Odeon
Al CCCE L’Escorxador finalitza el huité campus d’estiu Dansa per a tots júnior i es projecta el clàssic d’animació La princesa Mononoke en el seu cicle Nits d’Estiu
El Festival de Cine Independent d’Elx (FICIE) continua als cines Odeon amb la projecció de quatre pel·lícules al llarg de la setmana: Quan no acaba la nit el dimarts, Kepler 6B el dimecres, Matar cangrejos el dijous i Últimas voluntades el diumenge.
Al Centre de Cultura Contemporània d’Elx L’Escorxador finalitza el huité campus Dansa per a tots júnior organitzat per la companyia Una altra Dansa i es projecta la pel·lícula d’animació La Princesa Mononoke dins del cicle Cinema d’Estiu.
Finalment, les exposicions Maceta i Els Còmics d’Alberto Miralles continuen mostrant-se a Les Clarisses i l’Orde Tercer respectivament.
CINES ODEON
FICIE: Quan no acaba la nit
Dimarts 11 de juliol
19.00 hores
Entrada lliure fins a completar aforament
Presentació i col·loqui
Informació: Anys 90. Pol, Carlos, Cris i Fran experimenten de ple l’impacte de la “moguda valenciana”, coneguda com la “Ruta del Bakalao”. Amb tot just 18 anys, els xics passen els seus dies esperant el cap de setmana per a la festa.
FICIE: Kepler 6B
Dimecres 12 de juliol
19.00 hores
Entrada lliure fins a completar aforament
Presentació i col·loqui
Informació: Zaida viu amb el seu padrastre i el seu peculiar veí Jonás, un vell solitari que passa els seus dies refugiat en el seu món imaginari i creient que el seu pis és una nau espacial en un planeta estrany.
FICIE: Matar cangrejos
Dijous 13 de juliol
19.00 hores
Entrada lliure fins a completar aforament
Presentació i col·loqui
Informació: Rayco, un xiquet de 8 anys, i la seua germana Paula, de 14, maten el temps com poden mentre esperen ansiosos l’arribada de Michael Jackson a Tenerife.
FICIE: Últimas voluntades
Diumenge 16 de juliol
19.00 hores
Entrada lliure fins a completar aforament
Presentació i col·loqui
Informació: Un pare es proposa recuperar l’amor del seu fill, a qui va abandonar quan aquest tenia un any de vida.
Preus Cines Odeon
Entrada general: 3€
Dimecres (dia de l’espectador): 1,5€ (gratis amb la targeta daurada de l’Ajuntament).
Dijous: gratis per a estudiants de secundària, batxillerat i de la Universitat d’Elx (amb el carnet del centre educatiu).
Filmoteca en VOSE: dijous a les 20.00 i 22.30.
Al CCCE L’Escorxador finalitza el huité campus d’estiu Dansa per a tots júnior i es projecta el clàssic d’animació La princesa Mononoke en el cicle Nits d’Estiu
L’ESCORXADOR
Exposició: “Tot el que contaminem la nostra terra i les nostres ments”
Fins al diumenge 23 de juliol.
De dilluns a divendres de 17.00 a 20.00 hores || Dissabtes d’11.00 a 14.00 i de 17.00 a 20.00 hores || Diumenges d’11.00 a 13.00 hores.
Sala Lanart.
Entrada gratuïta.
Informació: obra de Bloodsproductions que es compon de figures creades des de zero de manera transgressora i visceral de les vivències humanes, personals i la visió d’un món cada vegada més plàstic i contaminat.
Campus d’estiu (dansa): Dansa per a tots júnior
Fins al divendres 14 de juliol.
De dilluns a divendres de 09.30 a 13.30 hores.
Sala La Nau.
Per a més informació i inscripcions: dansaperatots@otradanza.es
Informació: Dansa per a tots júnior (DPTJ) és el huité campus de dansa organitzat per la companyia OTRADANZA. Pensat per a xiquets i xiquetes entre 9 i 14 anys, en aquest curs els seus alumnes podran endinsar-se en la creació artística a través de la dansa.
Campus d’estiu (art): Art amb molt de conte/Arts with stories to tell
Fins al divendres 21 de juliol
De dilluns a divendres de 10.30 a 13.30 hores
Sala La Nau.
Per a més informació i inscripcions: dansaperatots@otradanza.es
Informació: per a xiquets i xiquetes de 5 a 12 anys. Escola d’estiu per a crear, jugar i contar “històries amb molt d’art” de la mà de Trinidad Pérez Beltrán i Suna García Boix.
Cinema d’Estiu: La princesa Mononoke
Divendres 14 de juliol
22.00 hores
Terrassa
Entrada gratuïta fins a completar aforament (no recomanada per a menors de 13 anys)
Informació: Amb la finalitat de curar la ferida que li ha causat un senglar embogit, el jove Ashitaka ix a la recerca del déu Cérvol, perquè només ell pot alliberar-lo del sortilegi.
Nits d’Estiu: La Plazuela
Dissabte 15 de juliol
22.00 hores
Terrassa
Entrada única 5€ en taquilla Gran teatre, una hora abans del concert en taquilla CCCE L’Escorxador o en Instanticket
Informació: La Plazuela és un grup que es caracteritza per la reinvenció del flamenc originari de Granada. La formació la componen Manuel Hidalgo Sierra i Luis Abril Martín.
CAPELLA I CLAUSTRE DE LES CLARISSES
Exposició: Maceta
Fins al 10 de setembre
Dimarts a dissabte de 10.00 a 14.00 hores i de 15.00 a 20.00 hores
Diumenges i festius de 10.00 a 14.00 hores
Informació: exposició de l’IES Carrús.
ORDE TERCER
Exposició: Els còmics d’Alberto Miralles
Fins al 23 de juliol
Dimarts a dissabte de 10.00 a 14.00 hores i de 15.00 a 20.00 hores
Diumenges i festius de 10.00 a 14.00 hores
Informació: exposició de l’IES Carrús.