La final del festival de la cançó s’emmarcarà per primera vegada dins de les Festes d’Elx

La final del festival de la cançó s’emmarcarà per primera vegada dins de les Festes d’Elx

L’hort de Baix acollirà el pròxim 6 d’agost la tercera edició del concurs en el qual col·labora l’Ajuntament


L’hort de Baix acollirà el pròxim 6 d’agost la final del concurs del festival de la cançó “Festes d’Elx”, que arriba a la seua tercera edició de la mà de la Regidoria de Festejos de l’Ajuntament d’Elx i de l’Escola de Música EMYC. A més, enguany i per primera vegada, se celebrarà en plenes festes d’agost.

Així ho ha anunciat la regidora de l’àrea, Inma Mora, acompanyada del director de l’escola musical, Manuel Ramos i la cantant Oriana Quintero. “Enguany recuperem l’essència i la tradició del festival de la cançó, emmarcant el concurs dins de les festes d’Elx, just el dia després del pregó al balcó de l’Ajuntament”, ha destacat Mora.

festival de la cancion elche

El certamen constarà de dos categories: Juvenil (des de 8 a 15 anys) i Adult (des de 16 a 25 anys). En la final es triarà la guanyadora o el guanyador de cada categoria durant una final en la qual hi haurà una vintena de participants, seleccionats prèviament per un jurat expert que valorarà els artistes de manera global. El termini d’inscripció comença el dilluns 17 de juliol a les 9.00 hores i els interessats hauran d’enviar un vídeo cantant d’un màxim de dos minuts al correu electrònic emyc.talent.academy@gmail.com.

 

Aquesta iniciativa vol servir de reclam turístic i d’incentiu de la cultura vocal en el municipi

Ramos ha assegurat que aquest concurs “s’ha convertit en referència a làmbit local, comarcal i provincial i serveix de trampolí perquè els artistes facen el salt a la televisió nacional”. L’objectiu, ha dit, és “incentivar la cultura vocal a Elx i què millor que fer-ho un 6 d’agost, dia en què se celebra la tradicional prova de veus del Misteri”. També com a reclam turístic a les persones que visiten el municipi aquests dies.

Premiats

En la categoria infantil els premiats rebran un diploma, l’enregistrament d’una audició i un videoclip en un estudi professional, però a més en categoria d’adults també rebran premis en metàl·lic de 300, 200 i 100 euros que servisquen d’ajuda en els seus estudis de cant.

Les entrades són gratuïtes i es permetrà l’accés al recinte fins a completar l’aforament de l’hort de Baix.