L’Ajuntament renovarà el cadirat del Gran Teatre

L’Ajuntament renovarà el cadirat del Gran Teatre

L’actuació començarà en breu i se centrarà en el reentapissat dels seients del pati de butaques i el subministrament de nous tamborets a les llotges


La Junta Local de Govern ha aprovat l’adjudicació del contracte de servei de renovació del cadirat de Gran Teatre. D’una banda, es durà a terme el reentapissat dels seients del pati de butaques per un import total de 44.690 euros i un termini d’execució de tres mesos i també el subministrament de nous tamborets a les llotges per una inversió de 12.196 euros i un termini de dos mesos des de la formalització del contracte. Segons ha explicat el portaveu adjunt de la Junta Local de Govern, Claudio Guilabert, les obres s’iniciaran en breu i la intenció és coordinar aquests treballs amb la programació del Gran Teatre per a evitar interrupcions.

En la reunió celebrada aquest dijous, també s’ha aprovat subscriure un conveni de 15.000 euros amb l’associació APSA per a desenvolupar el projecte per a la formació de persones amb discapacitat intel·lectual o del desenvolupament del Centre de Formació APSA d’Elx 2023-2024. L’objectiu és oferir als estudiants una capacitació que afavorisca la promoció a altres centres ocupacionals i de treball per a posar en marxa els seus coneixements ocupacionals i laborals.

A més, s’ha donat llum verda a les bases de la convocatòria per a la celebració del 25a Certamen Nacional de Joves Cantautors d’Elx amb el qual promocionar joves solistes de tot el territori nacional i fomentar la cultura juvenil i la creació de nous públics.

La Junta Local de Govern autoritza la realització aquest diumenge de la I Concentració Motera contra l’Assetjament Escolar al passeig de l’Estació

Aquest certamen reparteix un total de 3.600 euros en metàl·lic en premis i 600 en material instrumental. Podrà participar qualsevol jove de nacionalitat espanyola o amb residència legal a Espanya, entre 14 i 30 anys, que no tinga contracte discogràfic vigent i que no haja guanyat el primer premi o el premi a la millor cançó en edicions anteriors del certamen.

D’altra banda, la Junta Local de Govern ha autoritzat la realització de la I Concentració Motera contra l’Assetjament Escolar organitzada per l’Associació Plántale cara al Bullying i la Lliga Unió Motorista d’Alacant. Aquest esdeveniment se celebrarà el diumenge 10 de setembre en horari d’11.00 a 14.00 al passeig de l’Estació amb l’objectiu de visibilitzar el paper del voluntariat i reivindicar la necessitat per a afrontar els problemes socials que travessa la societat.

S’han programat una sèrie d’activitats i tallers participatius amb la finalitat de donar visibilitat a l’assetjament escolar i d’ajudar les famílies que es troben en aquesta situació. D’aquesta manera, hi haurà una ruta motera entre Alacant i Elx amb arribada al passeig de l’Estació, xarrada de l’associació Stop contra el Bullying i Policia Local, a més d’actuacions musicals i food trucks.