El Centre de Congressos acull este divendres la Gala del Major

El Centre de Congressos acull este divendres la Gala del Major

L’esdeveniment organitzat per la Regidoria de Família i Majors tindrà lloc a les 18.00 h, on s’homenatjarà l’Associació de Dones afectades per Càncer de Mama d’Elx i Comarca


La Regidoria de Família i Majors organitza este divendres l’esdeveniment que tancarà un Mes del Major farcit d’activitats. La Gala del Major tindrà lloc en el Centre de Congressos a les 18.00 hores.

El mes d’octubre ha sigut el Mes del Major i, per a festejar-lo, l’Ajuntament ha organitzat xarrades, conferències, teatre i danses, a les quals han pogut assistir les persones majors de la nostra ciutat.

Per a la Gala del Major s’han repartit ja totes les invitacions i s’estima que hi acudiran prop de 500 assistents. Serà un esdeveniment molt emotiu, en què s’homenatjarà l’Associació de Dones afectades de Càncer de Mama (AMAMEC), per la labor realitzada.

Segons l’edil de l’àrea, Aurora Rodil, “esta associació sempre ha tingut un afecte especial als majors, per la qual cosa enguany se’ls atorgarà una gran distinció, ser homenatjats en la Gala del Major”.

Una vegada finalitzat l’homenatge, els assistents a l’esdeveniment gaudiran del concert de “Los Diablos”.