Del 22 de gener al 27 de març s’impartiran classes de pilates, ioga, ball o senderisme en diferents instal·lacions esportives municipals
La Regidoria d’Esports ha presentat les activitats que es duran a terme en el segon trimestre del programa ‘En forma’, un programa per a adults que engloba diferents activitats en instal·lacions esportives municipals dels barris i pedanies de la ciutat.
El regidor de l’àrea José Navarro ha explicat que les activitats començaran el pròxim 22 de gener i s’allargaran fins al 27 de març. El programa inclou un total de 43 classes entre les quals s’impartirà pilates, ioga, ball, senderisme musculació o cursos per a majors actius de més de 75 anys, entre moltes altres.
Totes es donaran en horari de matí de 8.00 a 12.00 hores o de vesprada de 15.30 a 21.00 hores en les diferents instal·lacions esportives municipals de la ciutat com el pavelló Esperanza Lag, el del Toscar, Carrús, Pla, la Foia, Torrellano, l’Altet, el Parc Esportiu i la Baia. A més, algunes d’aquestes classes també s’impartiran al Centre Social de la Vallverda, al de Perleta i al de Matola. A més, com a novetat, els dimarts i els dijous de 10.30 a 11.30 hores es donarà una nova classe al poliesportiu de la Baia.
Com a novetat aquest trimestre, els dimarts i els dijous, aquestes activitats arriben al poliesportiu de la Baia
Quant a les places, en aquest segon trimestre s’han oferit 931, totes per a majors de 18 anys. Per classe es permetran entre 10 i 30 participants depenent de l’espai.
Quant a la inscripció, aquesta pot realitzar-se des del dimarts 16 de gener i el dijous 18 de gener a través de la pàgina web: www.elche.es/enforma. Totes les persones que estigueren inscrites en el primer trimestre, mantenen la seua plaça i només han d’abonar el segon trimestre i les persones que no realitzen el pagament en aquestes dates, se’ls donarà de baixa i aquestes places tornaran a oferir-se. El preu de cada període es calcula automàticament en funció de les sessions realitzades per classes.