El regidor d’Espais Públics, Claudio Guilabert, indica que el mes de desembre es va iniciar el plec de condicions per a suprimir factures i contractes menors
El regidor de Serveis Públics, Claudio Guilabert, ha assenyalat que l’anterior govern municipal va ser l’encarregat d’establir el sistema de compres de plantes a través de factures que ara denuncien davant l’Agència Valenciana Antifrau.
Guilabert ha indicat que, des de l’entrada a l’Ajuntament, s’ha operat de la mateixa manera que l’anterior govern i que davant la quantitat de factures es va decidir traure un plec de subministrament de plantes de flor i arbustives per a suprimir aquesta forma de conducta. En aquest sentit, ha assenyalat que l’informe de necessitats està firmat a data 20 de desembre. “S’ha faltat a la veritat, perquè nosaltres en cap cas vam iniciar el procediment al gener”.
“En veure la manera de treballar de l’anterior govern, vam decidir traure un plec de condicions per a suprimir factures i contractes menors. Aquest govern municipal ha vingut a canviar les coses i a gestionar bé”, ha assegurat Guilabert.
En aquest sentit, ha apuntat que s’ha optat per un plec obert súper simplificat, que és el que permet la llei, per a agilitzar els tràmits. “Hem vingut a canviar l’operativitat i a defendre i protegir els funcionaris”.
Així mateix, ha apuntat que facilitaran tota la informació requerida, encara que ha incidit que es tracta d’un inici d’expedient i en cap cas d’una resolució.