Comerç i Hostaleria llança una campanya per a incentivar el consum local per al Dia del Pare

Comerç i Hostaleria llança una campanya per a incentivar el consum local per al Dia del Pare

El lema de la promoció d’enguany és “L’emoció de connectar amb el comerç i l’hostaleria


L’Ajuntament d’Elx, a través de la Regidoria de Comerç i Hostaleria, ha llançat una nova campanya promocional per a incentivar el consum en establiments locals amb motiu de la celebració del Dia del Pare, el pròxim 19 de març, dia en què el que, a més, se celebra Sant Josep al municipi.

La regidora de l’àrea, Caridad Martínez, ha convidat la societat il·licitana a “tindre un detall amb els pares, Josep, Josefes, Pepes i Pepas de la mà del comerç i l’hostaleria local en aquest dia tan especial”. A més, ha destacat que “en cada campanya que fan, volen que en cada dia assenyalat es puga conscienciar la gent per a col·laborar amb el comerç local”.

Aquesta iniciativa consta d’un vídeo promocional i d’un cartell que es difondran per xarxes socials, mitjans de comunicació i mupis publicitaris

La campanya d’enguany té com a lema: “L’emoció de connectar amb el comerç i l’hostaleria” i inclou un vídeo promocional i un cartell que està disponible per les xarxes socials, mitjans de comunicació i mupis publicitaris situats per la ciutat.