L’alcalde i membres del govern municipal es reuneixen amb els portaveus dels grups polítics per a mostrar l’esborrany del futur pla d’ocupació municipal
L’alcalde d’Elx, Pablo Ruz, juntament amb el regidor d’Ocupació, Formació i Promoció Econòmica, Samuel Ruiz, a més del regidor de Serveis Públics, Claudio Guilabert i d’Educació i Joventut, María Bonmatí, s’han reunit amb els portaveus dels grups polítics per a abordar el futur pla d’ocupació municipal i establir les bases d’un document que garantisca una ocupació estable i de qualitat i condicions laborals justes
Segons el regidor d’Ocupació, Samuel Ruiz, “una cosa tan important com l’ocupabilitat ha de ser consensuada”
Una trobada la qual s’ha mostrat a l’oposició l’esborrany del pla d’ocupació per a rebre propostes, opinions i suggeriments. “Una cosa tan important com l’ocupabilitat ha de ser consensuada. Volem comptar amb les aportacions de totes les parts implicades”, ha assenyalat el regidor d’Ocupació, que ha assegurat que estan a l’espera de rebre les propostes “perquè aquest pla d’ocupació siga una realitat al més prompte possible per al nostre municipi”.
Ruíz ha destacat, a més, la importància de comptar amb un document transversal, que atenga les necessitats reals d’ús dels il·licitans.