El lema de la promoció d’enguany és ‘Malcria-la’ i inclou un espot, cartells disponibles en xarxes socials i mitjans de comunicació i mupis publicitaris
El pati dels Tarongers del Centre Cultural de Les Clarisses ha acollit la presentació de la nova campanya promocional per a incentivar el consum en establiments locals amb motiu de la celebració del Dia de la Mare, el pròxim 5 de maig.
La campanya d’enguany, sota el lema ‘Malcria-la’, inclou un vídeo promocional, un cartell que ja està disponible en xarxes socials i mupis publicitaris per tota la ciutat. L’espot està protagonitzat per María Rosa, Yolanda i Maite, tres actrius amateurs que fan el paper de “mares consentides”, i a més està rodat íntegrament a Elx, en ubicacions del centre històric, pedanies i comerços il·licitans.
L’alcalde, Pablo Ruz, ha fet una crida als il·licitans “a comprar al comerç local per a agrair a les nostres mares el pròxim 5 de maig”
A la presentació ha acudit l’alcalde, Pablo Ruz i la regidora de Comerç, Caridad Martínez. Ruz ha felicitat els encarregats de posar en marxa la campanya i ha fet una crida a la ciutadania al fet que celebre el pròxim 5 de maig “comprant al comerç local per a agrair a les nostres mares que són les dones més importants de la vida de cadascun per haver-nos donat la vida” i a més ha afegit que “aquesta campanya pretén dinamitzar l’activitat econòmica en el nostre municipi”.