L’Ajuntament adequarà un nou espai per a l’OMAC del centre

L’Ajuntament adequarà un nou espai per a l’OMAC del centre

El servici d’atenció al públic es traslladarà a un local més accessible al carrer Alfons XII


La Junta de Govern Local ha aprovat el contracte d’arrendament de l’immoble situat al carrer Alfons XII, número 16, per a situar les noves dependències de l’Oficina Municipal d’Atenció al Ciutadà (OMAC) del centre situat a la Plaça de Baix, a més del servici 010 i la Regidoria de Discapacitat.

La portaveu Inma Mora, ha assenyalat que “l’espai actual concentra al voltant del 39% de les atencions de totes les oficines i no compta amb l’espai suficient per a oferir la millor atenció a la ciutadania, a més, el fet que el servici d’atenció estiga dividit en dos plantes dificulta i alentix l’atenció”.

En esta ubicació s’instal·larà l’Oficina Municipal d’Atenció al Ciutadà, el servici 010 i la Regidoria de Discapacitat

Amb este trasllat a este nou espai es pretén habilitar sales d’espera més espaioses i adequades que donen resposta a la demanda actual de la ciutadania, unificar les plantes d’atenció al públic de l’oficina central de l’OMAC en un sol espai, així com reorganitzar els espais de la resta de dependències de l’OMAC com a Estadística i treball intern, que es quedaran en les actuals instal·lacions. A més, es pretén millorar les condicions de treball dels empleats municipals. Es tracta d’aconseguir una òptima gestió en l’atenció global de la ciutadania.

Segons Mora, el nou local, d’una mica més de 500 metres quadrats i a escassos metres de la Plaça de Baix “compta amb condicions òptimes d’accessibilitat i habitabilitat que fan d’este un espai idoni per a albergar estes instal·lacions municipals”. A més, disposa de ventilació i il·luminació natural adequada i rampes d’accés per a les persones amb discapacitat.

En este sentit, ha apuntat que els servicis de Manteniment duran a terme l’adequació del local perquè el trasllat a les noves dependències es produïsca tan prompte com siga possible.