Elx impulsa la campanya ‘Enveja sana’ per a atraure nous turistes

Elx impulsa la campanya ‘Enveja sana’ per a atraure nous turistes

L’objectiu és posar en valor focus turístics de la ciutat amb un llenguatge fresc i una estètica moderna i actualitzada


L’Ajuntament d’Elx i VisitElche han posat en marxa la campanya turística d’estiu ‘Enveja sana’ per a atraure a nous turistes a la ciutat. L’objectiu de la promoció és posar Elx en el mapa a través de la cultura, les platges, la gastronomia, la naturalesa i l’oci amb diferents focus turístics com el Palau d’Altamira, el Misteri o el Palmerar.

La regidora de Turisme, Irene Ruíz, ha assenyalat que “esta campanya s’ha centrat en parlar en la llengua dels turistes amb una estètica moderna i actualitzada mentre que es posen en valor els diferents atractius d’Elx”. A més, ha definit que “el tipus de perfil que tenim estudiat és el que s’interessa per l’oci i el compagina amb l’oferta cultural, gastronòmica o museística que existix en el municipi”.

Amb esta promoció es posa l’accent en el nou turista al costat del creixement del visitant nacional de localitats veïnes com València, Albacete o Múrcia i el turisme internacional que busca Elx per les platges i la varietat cultural que posseïx.

A més, posa l’accent en el tipus de visitant que busca compaginar l’oci amb l’oferta cultural, gastronòmica i de platges que té el municipi

El responsable de la campanya, Juan Antonio García, ha assenyalat que “la gent que ve ací, una de les coses que fa és compartir-ho, compartir-ho en temps real, precisament, amb amics, amb família, i donar eixe punt d’enveja sana, eixe punt que ens caracteritza”. García també ha destacat que “es mostraran els encants d’Elx per a reflectir la foto que es volen emportar els turistes”.

La promoció es compon de diversos espots per als diferents suports i gràfiques que mostren llocs i cites importants d’Elx al costat de frases com ‘I ja estaria’ o ‘Iguala-m’ho’ que es relacionen amb la difusió de continguts en xarxes socials.

Esta campanya inclou accions com la realitzada en el metre de Madrid on s’ha promocionat l’atractiu de les platges il·licitanes i que Elx es convertisca en destinació turística de costa. Esta actuació s’estendrà fins al 15 de juliol i s’han instal·lat una vintena de suports de gran grandària en les principals estacions com Callao, Sol, plaça d’Espanya, Nous Ministeris o Príncep de Vergara.