El nou espai compta amb 500 metres quadrats, cosa que quadruplica l’antiga oficina i soluciona els problemes d’espai en la zona d’espera
L’alcalde d’Elx, Pablo Ruz, juntament amb l’edil de Discapacitat, María Bonmatí, ha visitat este matí les noves instal·lacions de l’Oficina Municipal d’Atenció a la Ciutadania que s’han traslladat de la plaça de Baix al carrer Alfons XII, i que han començat a donar servici este divendres.
La nova ubicació compta amb 500 metres quadrats que donen solució als problemes d’espai que es generaven en l’antiga OMAC, sobretot en la zona d’espera. “Amb les noves instal·lacions guanyem espai per als treballadors i comoditat i accessibilitat per als usuaris” ha indicat l’alcalde.
“La sala d’espera quadruplica l’antiga i disposa de noves sales diàfanes per a donar dignitat a les persones que venen fins ací a realitzar els seus tràmits” ha assegurat Pablo Ruz que, a més ha anunciat que una de les zones del local que acull l’OMAC es destinarà a la regidoria de Discapacitat a partir del mes de setembre.
Per part seua, la directora de l’OMAC, Aida Martínez, ha agraït al departament de manteniment i telecomunicacions que “s’han bolcat en què férem el canvi en temps rècord sense interrompre el servici a la ciutadania”.
El municipi d’Elx compta amb un total de 14 punts d’atenció a la ciutadania que només en el que portem d’any han atés presencialment més de 125.000 persones, només 42.000 en l’OMAC situada, fins ara, a l’Ajuntament.