La telefonada d’un veí que va donar la veu d’alarma va permetre localitzar l’autor del robatori
El passat 3 de setembre un home va telefonar la Policia Local perquè algú estava accedint mitjançant una bastida a la finestra d’un edifici en obres del qual s’escoltaven forts colps des de l’interior. Més tard, el testimoni va assegurar que l’autor dels fets havia eixit de l’edifici amb material a les mans.
De manera immediata, una patrulla policial es va dirigir al lloc, situat al barri de Carrús, i va observar una persona a la porta d’accés a l’immoble amb diverses tires de finestres d’alumini damunt. Per això, els agents van procedir a donar-li l’alt.
El detingut va accedir a l’edifici en obres a través d’una bastida a la finestra d’una casa
En un primer moment, l’home va negar haver entrat a l’edifici i robar el material, però minuts més tard va reconéixer que l’havia agafat per a vendre’l.
A causa de l’ocorregut, l’home de 47 anys, va ser detingut i traslladat a dependències policials.