En l’esdeveniment participaran 180 esportistes de França, Bèlgica, Polònia, República Txeca, Alemanya, Gran Bretanya i Espanya
Elx acull el IX Torneig Internacional de Rugbi 7s que tindrà lloc el dissabte 26 i diumenge 27 en el camp de rugbi J.A. Amorós Palao, a la Ciutat Esportiva Juan Ángel Romero.
L’edil d’Esports, José Antonio Román, ha explicat que “el rugbi és un esport ple de valors que volem transmetre a la joventut il·licitana i, com es pot observar des de fa un temps, Elx respira rugbi per tots els costats, i acull, un any més, este torneig internacional”.
La competició, organitzada per l’Ajuntament d’Elx, la Federació Espanyola de Rugbi, la Federació Rugbi de la Comunitat Valenciana, i Rugbi L’Alcúdia Club Esportiu, comença a les 11.30 del dissabte 26 i, eixe dia finalitzarà la 1a jornada a les 18.30. El diumenge 27 començarà a les 10.30 i conclourà a la 17.00 h.
Segons l’edil de l’àrea, José Antonio Román, “el rugbi és un esport ple de valors que volem transmetre a la joventut il·licitana”
En el torneig participaran 180 esportistes de França, Bèlgica, Polònia, República Txeca, Alemanya, Gran Bretanya i Espanya, i es disputaran un total de 28 partits. La 9a edició compta amb la participació de 8 seleccions nacionals absolutes i dos equips invitació.
Román ha convidat tots els il·licitans a gaudir del torneig este cap de setmana, i no perdre l’oportunitat de veure equips internacionals d’alt nivell.
D’altra banda, per als visitants hi haurà també una cantina amb preus populars a l’interior del recinte esportiu, botigues amb diferents productes vinculats amb el rugbi, photocall i un ambient extraordinari.
Les entrades tenen un preu de 10 euros i estan disponibles en web.