El dia 15 finalitza el termini per a actualitzar els telèfons mòbils i incloure’ls en el sistema d’alertes

El dia 15 finalitza el termini per a actualitzar els telèfons mòbils i incloure’ls en el sistema d’alertes

El tràmit es podrà realitzar de manera en línia a través de la seu electrònica de l’Ajuntament i l’enllaç en la web www.elche.es o bé presencien A l’OMAC


El diumenge, 15 de desembre, a les 23.59 hores és el termini que tenen els il·licitans per a actualitzar els seus telèfons mòbils en el padró municipal i així incorporar-se al sistema d’alertes creat per l’Ajuntament d’Elx. Una iniciativa amb la qual podran rebre a través de SMS qualsevol avís davant situacions de risc o emergència. Este missatge redirigix a la web www.elche.es/sos per a ampliar i verificar que les dades són correctes, així com les mesures que han d’adoptar-se.

L’actualització de les dades de telèfons mòbils pot realitzar-se de manera presencial en qualsevol Oficina Municipal d’Atenció al Ciutadà (OMAC) o bé de manera telemàtica. En este cas, es podrà dur a terme en la seu electrònica sempre que es dispose de certificat electrònic o a través d’un enllaç en la web municipal www.elche.es en la qual incloure el DNI i la data de naixement.

 

El 17 de desembre a les 17.00 hores s’enviarà un SMS de prova a la població per a mesurar l’efectivitat d’este sistema ‘Alerta Elx’

Actualment, el sistema d’alertes inclou al voltant de 100.000 mòbils registrats a través del padró municipal i amb esta campanya es pretén que les alertes arriben al major nombre de ciutadans davant una possible situació de risc o emergència.

Els pares amb fills menors a partir de 12 anys i que disposen de dispositiu mòbil, també podran introduir estes dades en el padró municipal.

El pròxim 17 de desembre a les 17.00 hores s’enviarà un SMS de prova a la població per a mesurar l’efectivitat d’este sistema d’alertes municipal ‘Alerta Elx’.