Arxiu Municipal
L’Arxiu Municipal d’Elx és la unitat administrativa responsable de la conservació dels documents produïts per l’Ajuntament des dels seus orígens. S’encarrega d’arreplegar, organitzar i difondre els documents, així com de la seua custòdia.
Dades de contacte
Placeta Santíssim Crist de Zalamea, núm. 1 - 03204 Elx (Alacant)
966658210 - 966658000. Extensions 3711- 3707
Obert de 9.00 a 20.30 h (de dilluns a divendres)
Cal reservar el material si la consulta es realitza a partir de les 14.00 h. Les reserves es poden fer telefònicament (tel. 966658125 o 966658000, ext. 3707-3711), o a través de correu electrònic (archivo@elx.es), tot indicant la signatura de la documentació que s’ha de consultar.
Les reserves per a consultar documentació en horari de vesprada només s’admetran fins a les 13.00 hores del dia que es vulga realitzar la consulta.
A l’estiu, Nadal i Setmana Santa l’Arxiu només estarà obert de matí.
IV PREMI D’INVESTIGACIÓ “ARXIU HISTÒRIC MUNICIPAL D’ELX”
La Regidoria de Biblioteques de l’Ajuntament d’Elx i l’Arxiu Històric Municipal, convoquen el IV Premi d’Investigació “Arxiu Històric Municipal d’Elx”, dirigit a joves investigadors de qualsevol disciplina que elaboren un projecte d’investigació basat en documents custodiats per l’AHME.
El premi té l’objectiu de donar a conéixer els fons de l’arxiu i, alhora, afavorir la investigació a persones que s’estiguen iniciant o que vulguen dedicar-se a aquesta.
Enguany també comptarà amb un accèssit per al projecte que quede en segon lloc.
D’acord amb les bases, teniu de termini fins al dia 6 de maig per a la presentació del vostre projecte. La persona que rebrà el premi en 2024 es donarà a conéixer el dia 10 de juny, dins de les activitats amb motiu del Dia Internacional dels Arxius.
Us animem a participar-hi.