Bústia de la ciutadania

Bústia de la ciutadania

Arreplega peticions d’informació, incidències, suggeriments, reclamacions o queixes. Aquest servei d’atenció ciutadana es pot realitzar en les bústies habilitades a aquest efecte que es troben en les oficines de la Xarxa OMAC d’Elx, o a través d’aquesta mateixa web.

Xarxa de bústies de la ciutadania

Enllaços als serveis

Petició d'Informació Veure enllaç
Sol·licitud d'informació sobre els diferents serveis municipals i tràmits administratius: requisits, documentació, lloc al qual dirigir-se etc, i qualsevol altre assumpte del seu interés relacionat amb l'activitat de l'Ajuntament d'Elx i els seus organismes autònoms.
Telefonant al 010 o al 966 658 050
Per WhatsApp010 al 644 757 944 o en l’enllaç https://ayto.online/elche


Comunicació d'incidències Veure enllaç
Comunicacions dels ciutadans sobre problemes puntuals en la prestació d'un servei, que solen sorgir en el seu normal desenvolupament, així com deficiències que observen en la via pública, en relació amb enllumenat, mobiliari urbà, senyalització de trànsit etc...


Suggeriments i Reclamacions

Suggeriments    Veure enllaç
Es consideraran suggeriments aquelles propostes, recomanacions o iniciatives formulades per la ciutadania i destinades a millorar els serveis públics de l’ajuntament d’Elx o de les entitats que en depenen.

Reclamacions     Veure enllaç
Es consideren reclamacions aquelles peticions, demandes o protestes realitzades per la ciutadania sobre el normal o anormal funcionament dels serveis municipals.

Documents relacionats

Informes de la Comissió Especial de Suggeriments i Reclamacions Veure enllaç


Carta de serveis de suggeriments i reclamacions Veure enllaç


Reglament Orgànic de la Comissió de Suggeriments i Reclamacions de l'Ajuntament d'Elx Veure enllaç